Friday 17 May 2013

Kirjain E ja avunpyyntö : )

I made this letter with ruling pen last year.....I just like it...Tein tämän e-kirjaimen viime vuonna,  vetopiirtimellä......siinä vaan on sitä jotain....
-------------------------------------------------------------------------
Pyyntö:
Lähettäisitkö minulle lauseen, ajatuksen tai sanan?
Olen tekemässä isoa teosta jonka sanoina toimivat kaikki minulle lähetetyt ajatukset.
Itse olen tosi huono keksimään mitään lauseita, siksi pyydänkin apuasi!

Teos koostuu kolmesta isosta kanvastaulusta ja sen lopullinen koko on noin 3m leveä ja 1,5 m korkea.
Eli lähettäkää ajatuksianne tulemaan, kyllä mahtuu mukaan!

On ajatuksesi, lauseesi tai vaikkapa ihan sanasi sitten positiivinen, voimaannuttava,
negatiivinen, iloinen, suruinen, hauska, ihan mitä vaan, lähetä se minulle, olen
siitä kovin kiitollinen. Mikään ei ole huono lause tai sana, kaikki auttavat minua eteenpäin.


Laitan ilman muuta kuvan valmiista teoksesta emailiisi ja tänne blogiin, kunhan se valmistuu! 


Voit lähettää sanojasi suoraan emailiini tai vaikkapa tähän kommentoimalla. Nimiä ei teokseen tule, eli vapaa sana on nyt : )

Suuri kiitos avustasi

yst.terkuin Marika K-K
klikkaa tästä suoraan emailiini

No comments:

Post a Comment