Friday 14 June 2013

Calligraphy on the wall-themeThe Wizard Of Oz

I had a chance to be part of bigger project and finally, here are some pics. A client www.hairmail.fi  send me these pictures and told that the whole huge office space will be design by theme of The Wizard of Oz! I was thrilled and sold! They send me a long text and my client did knew exactly which letters and style she wanted so it was the easiest part. The wall was huge but I manage do write the whole text with my brush on the wall. Very exciting project and thank you for letting me be part of bigger "picture".

Sain olla mukana isossa ´design ´projektissa Vantaalla. Asiakas www.hairmail.fi ja sieltä ihana projektipäällikkö Sari Karamäki soitteli minulle ja lähetti neljä kuvaa, joiden perusteella lähdettiin liikkeelle : ) Ja tietysti tekstin.
Koko suunnattoman iso toimistotila sisustettiin ihan alusta saakka Ihmemaa Oz elokuvan teemaan sopivaksi. Asiakkaani tiesi juuri mitä kirjaimia ja millä tyylillä hän haluaa seinään tekstauksen ja minun osakseni jäi sitten toteutus. Seinä oli iso mutta sain mahtumaan sivellintekstauksella koko tekstin siihen. Erittäin mielenkiintoinen projekti ja kiitos Sarille, että sain olla palanen isompaa kuviota hetken verran : )




No comments:

Post a Comment