Wednesday 18 December 2013

One color is missing - Yksi väri puuttuu

This happens all the time for me. I start to do something ( usually it is the greatest idea ever :)
and the only color you need, is not there.......I have hundreds of colors
but now I have to go shopping the one which is missing. This is so funny :)
Ofcourse I could mix the missing color by myself but there is still something
fun to go out there and start to find that color from craft stores - 
and I can find something other things which I desperately need, you know what I mean :)
Tämä tapahtuu minulle tosi usein. Alan tehdä jotain tärkeää ( useimmiten sitä parasta ideaa ikinä :)
ja sitten, se ainut väri, jota olisin tarvinnut ei olekkaan pakissani.......Mulla
on satoja värejä mutta nyt täytyy lähteä shoppailemaan tätä kyseistä väripurkkia.
Tottakai voisin sekoittaa sen värin itse mutta sitten missaisin sen shoppailun
ilon ja viehätyksen. Lisäksi, ties mitä muutakin siellä askartelukaupassa 
myydäänkään, jota olen aina tarvinnut enkä ole tiennyt sen olemassa olosta.
Taidatte tietää, mitä tarkoitan....... :)
Käykö sinulle koskaan näin?

No comments:

Post a Comment