Saturday 4 January 2014

CSI CaseFile #103 - Csi haaste nro. 103


For the first time I tried to make a layout for CSI color...stories...inspiration... challenge.
OMG - I was so afraid all the time, and I was sure that this is way over my head but then I just relaxed and thought that who cares, this page is for my album and if I´m happy for it that is enough.
Most horrible thing was to look what the Guest Detectives had already done!WOW, their creativity is out of this world! Really, go and be inspired from here
Otin ensimmäistä kertaa osaa tähän CSI haasteeseen, olin tosi kauhuissani koko ajan mutta lopulta annoin periksi ja ajattelin vaan, että albumi tulee mulle ja se ei haittaa jos epäonnistun.
Kauheinta oli ensin katsella mitä vierailevat tähdet olivat sinne jo aikaan saaneet, kertakaikkiaan upeita teoksia - ne on oikeesti niin taiteilijoita, että! Suosittelen, että käyt tsekkaamassa
itse kuinka upeita juttuja tytöt ovat sinne saaneet esille! Menkää insiroitumaan tästä!

No comments:

Post a Comment